Wpisy firm

Oryginalne i niepowtarzalne dodatki w żłobku, które pomagają wyróżnić markę

Aranżacja przestrzeni żłobkowej lub przestrzeni klubu, który posiada uprawnienia do opieki nad najmłodszymi, wydaje się prosta. Wystarczy, by było bezpiecznie i przyjaźnie. Jednak wyróżnienie swojej placówki pośród innych jej podobnych wymaga czegoś więcej. Promocja żłobka nie jest łatwą sprawą, zwłaszcza jeśli chodzi o placówki niepubliczne, z których przecież korzysta znaczna ilość rodziców z większych i mniejszych miast na terenie całego kraju. Z jednej strony obostrzenia wynikające z przepisów RODO, z drugiej niechęć do nachalnej i prostej promocji. Jak więc promować markę, by nie narazić się rodzicom, ale jednocześnie wejść do świadomości wszystkich tych, którzy w przyszłości mogą być zainteresowani skorzystaniem z naszej oferty?

 

Architektura bez barier

Istotne, zwłaszcza wśród placówek prywatnych, w których za miesięczną opiekę rodzice muszą zapłacić od 1000 do nawet 2000 zł miesięcznie, jest nie tylko pierwsze wrażenie po przekroczeniu progu żłobka. Liczy się również podejście do maluchów cioć, wujków czy opiekunów. Ale nie bez znaczenia pozostaje organizacja przestrzeni, która poza wymogami bezpieczeństwa, powinna przykuwać uwagę nietypowymi rozwiązaniami, architekturą bez barier czy dodatkami, które urzekają. 

To, co na pewno może wyróżnić naszą placówkę to jej zaprojektowanie w taki sposób, by spełniała coś więcej niźli tylko wymogi Prawa budowlanego. Dobrze, jeśli zainwestujemy w drzwi bezprogowe, bezdotykowe klamki czy system samoczynnego spuszczania wody w toalecie. Elementy architektoniczne, na jakich opiera się projekt, nie zawsze będą możliwe do zmiany, zwłaszcza w starszych adaptowanych budynkach, dlatego warto zadbać o to, by całość była możliwie jak najbezpieczniejsza i pozbawiona niebezpiecznych spadów, stromych schodów czy różnic w ciągach komunikacyjnych. Ale to nie wszystko, bo rodzice naszych przyszłych wychowanków na pewno zwrócą w pierwszej chwili uwagę na to, w jaki sposób zaaranżowana jest przestrzeń i ile jej elementów będzie dla ich pociech potencjalnie interesujących.

Kolorystyka wnętrza i dodatki 

Dla młodych ludzi liczą się kolory, nie może być pstrokato, ale może być kolorowo. Obrazy, zdjęcia opiekunów i dzieci, kolorowe stoliki i ręcznie robione dekoracje - to pozytywnie wpływa na odbiór miejsca przez jego codziennych gości oraz ich rodziców. Do tego warto dodać kilka przedmiotów z kategorii gadżety reklamowe z logo. Poduszki z żabką czy parasole i leżaki z logo żłobka to element, który pomoże zidentyfikować naszą placówkę w mediach społecznościowych i na pewno wpłynie na jej wizerunek.

By znaleźć typowe i mniej typowe gadżety reklamowe, które mogą nadać każdemu rodzajowi wnętrza unikalnych cech, warto odwiedzić stronę https://inventini.com/dodatki-eventowe/poduszki-reklamowe/. To strona marki specjalizującej się w przygotowaniu, projektowaniu i wykonaniu gadżetów reklamowych różnego typu. Można tu zamówić nie tylko poduszki z logo, ale także namioty reklamowe, które z powodzeniem można wykorzystać przy promocji żłobka lub miejsca opieki dla najmłodszych.


Twoja firma również może znaleźć się na tooway.pl. Kliknij w przycisk dodaj firmę i pokaż czym się zajmujesz w...Internecie!

dodaj firmę

Jak znaleźć opinie o firmie?

Warto przeczytać

Kaufland, LUX MED oraz Geneva Trust zapraszają do udziału w bezpłatnym badaniu mammograficznym

Finansowanie instalacji fotowoltaicznej w praktyce

Grupa LEGO otworzyła swój trzeci sklep w Polsce

Polacy przedłużają wakacje! Jesienne terminy są coraz trudniej dostępne

Zaszczep się przeciwko pneumokokom! Bezpłatnie, dzięki wsparciu Samorządu Mazowsza

Copyright © 2024 tooway.pl.